O.C är mitt andra liv

Alltså gårdan blev spåååår på mig. Efter skolan orkade jag inte åka hem till mig för jag visste att jag var tvungen att plugga. Så jag våldgästade Moa i stället. Tog en snabb fika och åkte sedan hem till pappa och åt mat och efterrätt som bestod av SEMLA!! As gott! Synd bara att jag var så mätt så jag orkade inte hela... Kändes inge bra att slänga den.. Sen skulle jag plugga hade jag tänkt mig. Blev 6 avsnitt av O.C i stället. SJUKT! Men det är så att när jag har massor att göra får min kropp panik och resultatet blir att jag inte gör nått i stället, när jag egentligen måste..

Har liksom en redovisning i dag i svenska B, Ett inlämnings arbete i Religion tills i morgon, ett stort prov i historia om 1 ww och 2 ww och tiden där i mellan, en apstor inlämningsuppgift i historia som skall vara klar på måndag, förberedelse till älvsjömässan som betsår av massor av adminsitrativt och motering av fyrhjulingar, och på råga på allt så jobbar jag i helgen.. SKIT KUL! Men men, jag måste jobbar för pengarna är guld värda i dagsläget.

Har räknat ut att den är ca 6 veckor till Frisörernas studentskiva från Åkersberga, Sam säk studentskiva och sam ekonomis.. Och att jag kommer endast hinna få lön två gånger innan. Och eftersom jag fyller år nästa vecka så kommer det gå åt pengar till det oxå.. Inte så kul.. Men men..

Kommentarer
Postat av: moa

men du kanske får pengar när du fyller år också? :)

2010-02-10 @ 14:05:17
Postat av: ERICA

Ja men det är ju inge kul att få.. Hahah :)

2010-02-10 @ 18:13:03
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0