Men för livet

Okej, Var börjar jag. !? I går kom som sagt Moa och Jessi över till mig. När de sedan skall åka hem backar Moa ned i diket. Får ett telefonsamtal av Moa där hon låter chockad och säger med små bokstäver - Erica, jag har kört ned i diket. Då var det bara att stänga av datan och gå ut och kolla. Först var jag 100 på att de ljög, så jag kom ut med skratten i halsen och frågade om de verkligen var seriösa. Men jo det var de, för bilen låg i diket med hela baken. Inte en chans att få upp den. Så jag fick klockan 22-22.30 ringa runt till pappa, farmor och farfar och Annette i hopp om att någon kunde hjälpa mig. Men klockan var mycket så det fanns inget att göra. Så Moa och Jessi fick helt enkelt sova kvar.

I morse vaknar jag medan jag har världens bästa dröm om PH deltagaren Cimon!! Sjuuukt snygg av att Moa drar av mig täcket. Usch jag ville ju inte vakna!!! Hahah aja, går upp och ringer några samtal. En "man" (gubbe) från byn kommer och ska dra upp bilen vid 10! När vi sedan håller på att somna om igen ringer Annette och säger att min morbror står utanför med bilen och kan hjälpa oss. Efter lite fix kommer blien upp och Jessi och Moa är helt sålda över hur snygg David (en barndomskompis) var. Sjuuukt kul!

Åker till Rimbo, hämtar saker, lär Moa tanka och sedan vidare till skolan. Nu är jag här och ska äta mat, sen ska jag ned till Jessi på salonen och färga och klippa mig!! Skojj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0