Karlstad?

Så för de som missat så ska jag snart ned till jessi på salonen och färga i någon mörkare nyans i mitt hår.. Ska bli riktigt spännande. Sa till Jessi att hon fick fria händer och frågade hur hon skulle göra då.. Svaret blev färga hela rött.. ÖÖÖÖÖÖHH! Hon bara skojja.. TUR!

Sen har jag även börjat fundera på min framtid. Jag resonerar på detta sätt. Tre år av ens liv är inte mycket alls och ska jag passa på att göra nått annorlunda så är det ju nu som jag ska passa på.. Så i just dag är jag helt inne på att plugga i Karlstad. Kan bli en kul förändring. Sen ska jag självklart tillbaka till mitt kära uppland. Försöker dock få med Jessi till att bo med mig i K-stad. Hon kan jobba och jag pluggar. Hur nice som helst! Men hon var inte lika på som jag var. Men jag känner de, jag vill absolut inte bli fast här på nått sett innan jag sett vad resten av sverige bjuder på..

 
"Sola skiner alltid i Karlstad"..






Du ser, inte långt alls :D


Kommentarer
Postat av: Jocke

nej fan:O det är ju bara en 3-4 cm till karlstad:D

2010-02-14 @ 23:28:28
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: ERICA

Hahah eller hur! Soft som fan ju! ;) Sen är det bara att gångra 3x10 ;)

2010-02-15 @ 19:08:03
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0