Ja tack till sovmorgon

Vaknade i morse av ett sms av Moa! TACK för den! Skulle ha sovmorgon och ta bilen till skolan, fick jag någon sovmorgon?! - NEJ! För jag var tvungen bort till pappa och hämta pengarna för en fyrhjuling jag sålde i fredags. Ska sätta in de på banken i dag. Sen var jag även tvungen att åka tidigare för att Moa skulle hinna hämta ut sitt körkort.. Jätte sött! Hon såg ut som en förvånad treåring! hihih.. Har skrivit ut fakturor som skall skickas i dag och fått världen jobbigaste uppgift i historia som skall vara inlämnad nästa vecka! Helt sjukt! Aja, får väl jobba med den hela helgen..

Nu ska jag gå bort till Moisen och äta lunch med henne. Sen i slutet av dagen skall jag sola solarium med Jessigumman! As sköööönt ju!! Sen blir det hem och plugga, plugga och PLUGGA! Buhuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0