Helt okej! (Y)

Sorry för min extremt dåliga uppdatering.. Men det är så att jag varit sjuuukt upptagen på att ställa ut mitt UF-företag på världens största UF-mässa i Sthlm... Orkar fan inte säga nått om den, förutom att det var lärorikt, intressant och en bra erfarenhet att ha med sig.. Men det var som sagt inte alls roligt att stå där själv.. Buhuu... :(
I går hade jag världens otur (i vanlig ordning). Skulle ta bilen till skolan eftersom jag bara hade en lektion.. Och vad händer.. Jo bilfanet startar inte så jag ringer min kära far.. Han kommer över och provar starta den, då det kommer någon konstig rök och något som såg ut som stora hårklumpar som brann lite lätt av värmen.. Heeeelt sjukt! Pappsen snacka nått om att det var isoleringen i ljuddämpan. Låter inte bra! Tar mig till skolan till sist med hjälp av att pappa kör upp mig. Fixar några fakturor och sen går jag och Moisen ned på stan för att checka läget. Hittar lite skojjiga saker, och har sjukt kul. Detta var en Moa och Erica dag, så det blev en sleeep over hemma hos Murrvan.. Men innan kvällen avslutades åkte vi över en sväng till Ossian, Micke och Johan.. Trotts att grabbarna var trötta och jag mycket pigg (för en gångs skull) var det mycket trevligt. På nått sätt gillar jag att man bara kan umgås utan att ha nått speciellt inplanerat. Självfallet gillar jag spontana saker (som är en punkt på min ökända lista, Höhö) men det är helt ok att chilla.

I dag har jag iställlet lite lätt panik, jag har SPORTLOV!! Men inget att göra... Fy satan vad tragiskt! Satt och funderade på om jag skulle fördirva denna dag med storstädning, men det är ju inget som lockar. I morgon är jag ju ledig så jag har ingen aning vad jag ska göra då heller.. BOOOOOORIIIIIING!! Men på lvällen blir det självfallet UTGÅNG på favvo stället Mobergs!! :) Hahaha!


Kommentarer
Postat av: moa

HAHA, listan!! love it.

2010-02-25 @ 21:15:18
Postat av: ERICA

HAHAHA får fan ta och lägga ut den här.. Den är ju en bra riktlinje ;) Hahaha!

2010-02-25 @ 22:41:45
URL: http://rajki.blogg.se/
Postat av: Olafrebecca

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-12 @ 08:55:40
URL: http://olafrebecca.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0