Helgen i korta drag

Helgen har bestått av att först i Fredags sålde jag 4 stycken fyrhjulingar sen åkte jag till Rimbo och var med Jessi! Sen på lördagen klippte Jessi mig och sen kom pappsen och hämtade mig. Åkte hem och bogserade min bil hem till pappsen för att byta startmotor. Stod mest och kollade på och gav han några verktyg när han bad om det. Tyckte de såg så enkelt ut att jag kunnat göra det själv, men jag ångrade mig sen efter jag sagt det. Hahaha! Gick in till pappa ett tag, det var tänkt att jag skulle ha bakat och lagat middag, men det slutade med att jag somnade på soffan i ställetVar sjukt trött! Sen åkte jag och tankade bilen och köpte  chirre på gottröra macken! Sen kom Jessi förbi och vi slappade framför melodifestivalen! Sjukt tråkigt! Alltså det har börjat spåra så jävla hårt att jag inte ens vill kolla på de längre. Vi kollade i stället på en film, eller Jessi kollade och jag sov. Hahahaha!!

Vaknade i dag av att Jessi var borta! Efter att jag vaknat till mer märkte jag att hon satt och kollade på Tv, Pigg människa de där! Satt och käkade frukost framför en film och sen var det dags att åka till Coop för att jobba för min del. Jobbade från 13:00-20:15. Så nu är jag helt slut! Ska vänta på att min tvätt blir klar och sen ska jag lägga mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0