Gitarrspel och OS

Nu är jag inte BLOND längre, utan röd/brun lätt slingad.Men jag måste säga att det finns inte mycket blont kvar i mitt hår nu inte.. Men jag är nöjd. (för stunden i alla fall) Måste bara vänja mig vid tanken att jag inte är blond längre..

I fredags kom Moa och Jessi över och vi slappade framför tven med Chirre och dipp. Sen åkte brudarna hem för att jag skulle upp och jobba på lördagen. Efter jobbet åkte jag till Jessi där Moa, Jag och Jessi gjorde middag. Blev ingen utgång och skönt var det. Hade inte råd med det. I fredags var jag bara tvungen att köpa nått nytt så jag fick låna pengar av jessi för att köpa två tröjor. Hahah. Men i morgon kommer min LÖN!! Så jävla nice.

På lördagkvällen gick vi över till Ossian där Micke, Mange och någon mer kille var.. Det blev gitarrspel och OS.. Hahah :) På söndagen vaknade jag hos Moa och åt en jättegod frukost.. Sen fick Moa idén att baka en kladdkaka så lite alla hjärtansdag mys blev det. Vad gör man inte liksom när man är singel :)

Sen åkte jag iväg och jobbade till stängning och nu är jag hemma igen och tar det lungt..


Vårat mästerverk!


Jag och Jessi förra helgen :)


Lite alla hjärtansdag mys på jobbet! Mmm:)


Före och efterbild!! Hahaha :) Nu råkade de vara så att de ända bilderna jag hade var med studentmössan på, men man ser ialla fall håret! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0