En ny tatto!

Jävla äckliga bil fan!! Jág verkligen hatar bilar! (ibland, eller bara när de inte startar) Haha.. Men varför jag just tycker det i dag är för att när jag skulle åka iväg till skolan, vägrade min bil gå som den skulle. Så jag var helt enkelt tvungen att ringa pappsen och be han komma och hjälpa mig. De gjorde han så snällt. Men KUL att den saken som är traskig kostar mig runt 1500:- enligt pappa.. BUHUU!

Jag som precis hade börjat spara pengar till en tattooering... Det ska bli tre fjärilar på mitt smalben. Samma ben som jag redan har den första på..  Men det lär ju få vänta nu när jag ska betala det.. BUHUUU...

Så i dag när jag gjorde ett kontoutdrag märkte jag att ja fått pengar av Morfar, Tack morfar :). Hade tänkt att de, bland annat skulle gå till min tattoo. Men tydligen inte nu då... :( Fan man ska gifta sig rikt eller med en kille som kan mecka med bilar, så slipper man all denna skit!!! Hahaha!..


Lite för stort kankse, men ungefär fast på benet med 3 stycken:)


Här är också ett exempel man kan utgå ifrån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0