Du och jag syster!

Usch, Moa och jag räknade ut att vi sovit cirka 9 timmar den här helgen. Kan hända att jag sovit lite mer, för så fort de fanns tillfälle ramlade ögonlocken ned.. Konstigt. Eller inte.. Haha! Men usch ja, har legat total däckad framför O.C ett tag nu. Men jag kände att ska jag orka med den här veckan eller i alla fall måndag och tisdag, så måste jag duna nu.. Känns helt fel att lägga sig på kvällen.. Men jag måste vända tillbaka dygnet.. Uscha!!

Alltså OS
, snälla skjut mig.. Det ända som sänds på TV nu är ju det.. Tänk oss stackare som inte ens gillar det.. Ajust de, det är synd om oss.. Haha.. Duktiga Erica har brett smörgåsar som jag ska ha med mig i morgon. Av så lång erfarenhet så vet jag att jag inte kommer orka äta i morgon bitti så det är lika bra att ta med och äta på bussen när jag kvicknat till lite..

Just det, Syrran och jag ska plugga samma linje på Karlstads univeristet! Vet ni hur glad jag är för de eller!!!! Kommer bli så jävla roligt! Så nu har jag satt syrran i arbete att kolla efter lite lägenheter. Vill helst ha en med eget kök och inte en sådan där studentlägenhet med gemensamt kök. Men vi får se hur det blir.! Kommer bli skit bra de här syster!! :)

Så önska mig lycka till i morgon! Kommer bli dööö tråkigt. Lär hitta någon stackare jag kan bomba med sms.. Hahah..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0