Black tower och Absolut Mango.. Kan de bli bättre?

Nu är vi inne på dagen D.. Skojja.. Bussfanskapet kom typ råå sent till stationen och gissa vad.. Jo när vi äntligen kommit på busssen säger busskärringen att hon måste gå på toa.. Så hon blir tvungen att åka till bussgaraget.. Helt sjukt..

Just de!!.. Min sovmorgon... Lacken för fan. Haha nej då. Men först ringer pappa och väcker mig och frågar om jag kommit ihåg att lämna nycken på macken, sen smsar Denise och frågar om plattång.. Efter en stund när jag somnat om på nytt får jag ett ytterligare sms från Sofie.. Och gissa vad ungen frågar.. Jo om jag har någon plattång.. Ett jävla tjat om denna plattång.. Haha så vad min dag förstörd.. Nej då, den har bara börjat och jag känner på mig att den kommer bli toppen!! :)

Ska knata ned på stan en sväng och se om jag kan hitta nått skojj i klädväg till kvällen.. Sen bär det av hem till mig med Sofie och Denise.. Fixa oss och börja kröka står högst på listan.. Mohahah! Sen kommer Moa och Jessi med vår levernas av mat.. Mmmm Mummmaaa!! :)

Sen vill jag inte veta mer... Haha nej då, kvällen kommer bli toppen. Bara inte Moa kör ned i diket.. Höhö :) Lilla Murris!! Du kommer klara de bra ska du se! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0