Baka, baka liten kaka, rulla, rulla liten bulla.

Sov morgon i dag, tack vare att jag tog bilen till skolan. Skönt som fan vare! Sen blev det oförbedd redovsining på historian, inte så kul. Sen efter skolan har jag varit husmor och stått i köket hela eftermiddagen och bakat. Det kommer bli jättegott! Gjorde någon ny kaka jag hittade i tidningen för några dagar sen.. Sen blev det även någon kaka som innehåller godisen polly :) Den var sjukt god! :)

Sen blev det dags att åka och hämta Moa och Jessi vid bussen. Hade totalt glömmt bort de, så jag fick ett telefonsamtal av en arg Moa.. Haha, Orkade inte skynda mig så eftersom speciellt Moa inte brukar vara speciellt snabb.. Hahah :) Så nu blir det en sleep over hemma hos mig och i morgon FYLLER JAG ÅR!


Jag citerar mig själv "- Jag måste ju leva upp till min nya hårfärg. Rödhåriga = vilda i sängen" Hahahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0