Allas dag? Nepp..

Okej, jag börjar få lite lätt panik... Alla hjärtans dag är på söndag och för första gången på TRE år har jag ingen pojkvänn.. På nått sätt känns det helt fel, men någon gång måste ju ändå vara den första. Men varför jag får panik är för att stackars mig jobbar lördag och söndag och gissa hur många som kommer komma och köpa små gulliga saker till varandra, och där sitter jag ensam i kassan.. Men men jag klarar mig. Nu när jag sitter och tänker efter så tycker jag att det ska bli helt okej, någon gång måste ju vara den första.. haha.. Aja..

Får försöka fixa nått gott till mig själv att sitta och svulla i mig efter jobbet på söndag. Hahah.. Men som sagt detta är kanske är början på en ny tradition.. :) hihi!


Kommentarer
Postat av: P

Alla <3- ans dag är inte bara för dem som har någon käreste att dela den med. Den är även till för bra vänner m.m. .

2010-02-12 @ 19:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0