- Ja må hon leva.. - Ja tack..

I morse blev jag först väckt av mamma som ringde och sjöng för mig, sen när jag äntligen hade somnat om hör jag några falska röster som försöker sjunga -ja må hon leva.. Hahah. Nej då tjejer, det var vackert! Då hade de gullungarna gjort frukost på sängen åt mig som bestod av baugette med skagenröra!! Fy satan vad gott!! Sen fick jag en as läcker eyeliner med glitter i. Kommer bli en partypingla på fredag. Sen ska jag tydligen få något som jag inte vet vad det är.. Iiihh nyfiken! 

Efter lite lek i snön med Moa och Jessi körde jag de upp till bussen och jag själv åkte till pappa. Där fixade jag lite tills mina släktingar kom förbi och åt min cheesekaka, chokladbollar och en annan kaka jag gjort.. Gott!

Fick av pappa en spritflaska, Absolut mango! Gott! Hahaha lilla pappsen :) Sen fick jag pengar av pappa, pengar av farmor och farfar och sen ett spring ställ av Annette med familj. Provade de sen och de satt jättebra! As nöjd. Ska iväg och träffa mormor på torsdag och sen skulle de tydligen komma nått på posten från syrran. Va de nu kan vara :D

Nu befinner  jag mig hos Moa och väntar in våran monopolkväll som kommer att starta senare i dag med Jessi och några andra lirare! :) Skojj!! Jag känner på mig att jag kommer vinna... (som alltid ) Höhö! :)



Kommentarer
Postat av: Syster

Du får ju presenter när vi ses vettu. ;)

2010-02-16 @ 21:12:30
Postat av: ERICA

Åh får jag!!! :)hihi

2010-02-17 @ 00:32:34
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0