Skynda skynda!

Efter mycket hysteri kring nyårsmiddagen/biljett till Piren har allt löst sig och jag kan andas ut.. Hade två telefoner en i vardera öra, pratandes med Jessi och Moa och samtidigt skrev med några i fb-chatten samtidigt som jag sökte efter recept, samtidigt som jag var tvungen att skynda mig eftersom Jessi skulle ha receptet på en gång nästan. Puuh!

Men nu är allt fixat, (eller nästan) i alla fall. Har bara en biljett att fixa, en vän att få med samt annat sällskap... Haha..

Lägger jag allt på hyllan för ikväll, kollar på bonde söker fru och äter ost och kex... Lovely!!

Förra nyår..

 

började vi med att spendera i Norrtälje, men av någon anledning hamnade vi i Rånäs. Men i efterhand är jag glad för om vi inte hade åkt dit, hade inte fritis och mina älskade vänner Fritisledarna funnits i mitt liv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0