Tankar

Jag har ängnat en tanke åt mig själv och hur jag är som person. Funderat hit och dit efter att personer har sagt att jag är på ett sett medan jag själv ser mig på ett annat sett. Det är så lätt att man kan bli misstolkad helt i onödan.


Hoppas att jag är/gör:
- Glad
- Behandlar alla lika
- Ärlig
- full av energi
- Lättsam att ha med att göra
- Inte så svårläst
- Trevlig
- Lojal
- Att folk runt omkring mig trivs i mitt sällskap
- Uppfattas som den Erica jag vill vara men inte alltid utstrålar
- Håller mitt ord
- Lagom flirtig
- Lite svår

Men jag tror folk uppfattar mig som:
- Störig
- Bitchig
- Envis
- Självsäker
- Ego
- Att jag går min egen väg
- Att ingen stoppar mig
- Pratar innan jag tänker
- Konflikt kär

Och en massa andra bra och dåliga egenskaper om de nu stämmer. Självklart vill jag att de ska uppfatta mig som jag tycker att jag är i den översta spalten, men nästan vet att det inte är allt för många som gör det, vilket jag tycker är synd. Om man går och funderar eller stör sig på ett sätt som jag beter mig på, säg det till mig i stället, för jag kan inte läsa dina tankar och lista ut de själv. Jag lovar, jag bits inte.

Jag har alltid tyckt och kommer alltid göra det, att man ska lära känna innan man dömmer, att man ska ta reda på fakta innan man tror på rykten eller sprider de vidare. Så vad tycker folket runt omkring en egentligen. Det vet man aldrig och de är kanske man inte lägger en massa energi på. Men jag hoppas att folk i min omgivning säger vad de tycker och tänker, för de är oftst de som kommer finnas kvar och man vet var man ha de. Ärlighet var de va?


Kommentarer
Postat av: Annette

Men Erika... Vad är det för fel på den nedre spalten?? Så länge man lever upp till det i den övre spalten är det väl inga problem - tvärtom! Vet du vad jag tror? Att de flesta är som i den nedre spalten, bara det att vissa står för det utåt medan andra inte gör det. Kram! <3

2010-12-04 @ 11:23:50
URL: http://hosmagdas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0