Min myshelg!

Helgen har varit riktigt mysig och en sådan där tjejhelg! Först idolmys hemma hos Daniel och Jessi på fredagen, sedan hem till Moa på kvällen för en sleep over. Dagen börjar med lussebullsbak, saffranskaka, dekorerade pepparkakor, mandelmassa/nogat figurer, samt nejlikor dekorerade Apelsiner med julmusik och glögg till. Kan de bli mer mysigt!?!

Sedan en sväng till jobbet, vilket var helt okej trottas att det var lördag. Sedan plocka upp Moa och Jessi för en sväng till flygis för att köpa hårfärg till både Moa och mig. Hem till Jessi och Daniel för färgning av hår. En mer kastanjefärgad Moa medan en mer brunslingad Erica. Riktigt snyggt faktiskt! Sedan tv-tittande med chips och dipp. Förstå nu vad klockan är om jag slutade jobba 21.15!

Vaknar upp hemma hos familjen bellander/åberg och äter frukost framför prinsen av egypten. Nu har alltså Daniel och Moa redan åkt iväg, M för jobb och D för fotboll. Jag och Jessi åker iväg och solar! Fy satan vad man känner sig fräschare med lite färg. Nu måste färgen underhållas bättre! Efter ett försök att sitta i bastun går vi ned på stan för att kolla runt lite, och sedan till Rimbo för att lämna av Åberg och slutligen hem till mig. Har suttit och softat hela eftermiddagen/kvällen och nu ska jag krypa till sängs eftersom jag ska jobba i morgon bitti igen..

Fin fint!

 

l

Lite lagom sliten, men men!

 

Jag gjorde en jättefin gris! Men även en mobiltelefon, runda kulor och hjärtan. Muuums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0