Jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag.

Igår pratade jag om äventyr, i dag vill jag bara ha lugn och ro.. Man kanske inte ska önska sig full fart för det blir det tydligen ändå. Jag åkte in till Rimbo till "fritis" med förhoppningar på myskväll framför tven med massa prat och chill. Men de slutade med nakna kroppar (nästan i alla fall) dirty dancing hopp av diverse personer, minutshottar i mängder (tre flaskor), sällskapspel, biltur, för mycket information och ja vad hände inte..

Men det var i alla fall sjukt kul och -jo tack, det kändes i dag eftersom jag har jobbat. De andra galna människorna gick påt igen och kör fullt ut med avslut på krogen. Men jag är mogen nog att inse för mitt eget bästa ska jag stanna hemma och sova. Ska jobba även i morgon med, men är ändå så fruktansvärt jävla sugen!

Får ladda inför nästa helg helt enkelt...


Allt kan verkligen när man är i ditt sällskap och det är de jag älskar med dig, du är och förblir min bästa vän!

Kommentarer
Postat av: moa

hahahah, sötnos! ja tydligen kan verklign allt hända!

2010-12-20 @ 10:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0