Hoppet är de sista som överger människan..

En bra julafton, en mycket bra juldag och en bra annandag.. Så nu sitter jag och bara njuter av mina minnen och ler för mig själv.

Julafton blev jobb sedan precis som en julafton ska vara, mat, glögg, tomte och julklappar. Juldagen en underbar utgång med tjejerna med ett ganska dramatiskt slut med tanke på kylan och ingen taxi! Men som jag alltid säger, "hoppet är de sista som överger människan".

Blev middag på beverly hills igår med genom gång av året som gått och vilken fina stunder vi delat med varandra. Slutligen en sleep over hos Moa där jag fick de bästa julklappen! (trotts att vi inte skulle ge varandra någon!). Hemgång i morse och nu har jag gosat ned mig i soffan! Inte helt fel.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0