Badtofflor är livet!

Oj det var ett jävla tag sen... Har hunnit med både kräftskiva, Piren(som jag hoppade omkring i badtofflor på), sovit på parkbänk (under bar himmel), åkt tåg till mamma, handlat en jävla massa kläder varav en as läcker rosa mockajacka (ganska snarlik den modellen jag har på min skinnjacka från hm), blivit sjuk, nästan läst ut hela boken (om jag kunde drömma) och nu kom jag precis in från en cyckeltur med lillebror och hans lekkamrat..

Som ni förstår har jag varken orkat eller hunnit med att sitta här. Men jag tänkte jag skulle vara en trogen bloggare och sluta med min lata sida nu.. Tänkte också lägga ut lite bilder på de jag köpte i går.. Blev blandannat som sagt jackan, leggings och två jeans från Mq, två linnen från gina, likså två från vero moda, ett från lindex och två saker till mormor och några till småsaker..

Och nu är det endast 5 dagar kvar tills och och Moa landat i Kroatien och försöker förjäves få upp vårat förtällt!! hihih..Nice!!


Så här såg det ut när Moa hjälpte mig att tömma mormors lägenhet på mina saker, men som mest betod av kläder.. Liiiiite full bil alltså!!


Just de, i lördags åkte jag, Jessi och Moa hem till far för att lämna min fulla bil och hämta mitt pass.. Hittade verkligen inte passet och jag var övertygad om att det var i Norrtälje hos mormor, så vi åkte dit. Hittade inte de.. Åkte tilbaka till Närtuna.... OCH GISSA!! där var det... Men kolla vilket hemsk bild! Jag dör när jag ska visa upp den här vid passkontollen!!


Kräftskivan hos Jessi som sedan slutade på Piren i badtofflor och långklänning!!


Ja fick vara med i en duell där man skulle göra armhävningar och dricka ur sitt glas först..


Jag vann inte, men det var riktigt nära!!


Och de här steppade jag lös i på Piren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0