Nybilven uteliggare....

Håller på för fullt att packa ihop mina saker som jag haft under hela sommaren i mormors lägenhet, för att nu bo i bilen, hos vänner och ute under bar himmel i 10 dagar.. För att sedan åka till kroatien och bara må gött!!

Så nu är kroatienväskan packad och klar..

Utgången igår vart en riktig flopp då inträdet missuppfattades och vi kom med en rad kommentarer. Min var, kan man reklamera köpet, Lina ville ha kvitto för att kunna bokföra och Moa ville ha en stämpel för att kunna gå ut.. Ingen av oss fick våran vilja igenom och det blev en ganska tidig hemgång. Den slutade med att jag låg och kollade på slutet av filmen Pretty women med Moa.. Vaknade upp före henne och börjat med packandet.

Och nu sitter jag här och tar en paus.. Helt rätt!!

 

 

 

Jag låter bilderna få prata för sig själv... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0