twilight eclipse i kväll!!

I dag är jag ledig och ska åka hem till Närtuna en sväng och sedan vidare in mot Uppsala där jag och Annette ska gå och se den senaste filmen i twilight serien, eclipse. Kommer bli riktigt trevligt och dessutom ögongodis som fan!

Efter inflyttningsfirandet hos Mickis i lördags gick jag, Malin och Isabelle vidare hem till henne för någon öl till och sen vidare upp till Mobergs. Men jag bestämde mig påvägen att jag skulle strunta i det, jobbade ju ända dagen efter... Men jag gjorde tydligen ett bra val, för det var inte alls mycket folk på mobergs.. Så la mig i sägen vid cirka 12 tiden.. Skönt att vakna ganska utvilad i alla fall..

Hemma hos Mickes precis innan tårtan kom fram! Gott gott!

 


On my way!



Vem vill inte rulla omkring i gräset med en riktigt het kille?!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0