Svenska flaggan och Knäckebröd

Himmel och helvete vad ont jag har i mina stackars små fötter..!! Jag kom som sagt hem från käraste mor i dag, (skönt att vara där och bli omhändetagen och ompysslad). Möttes upp av min käraste Moa på stationen för att äta frukost på donken. Förstå att klockan bara var 9 på morgonen och min trogna vän åker ända in till stan för att möta upp mig (och för en kaffelatte) Höhö.. Blev att åka hem till Moa för att packa hennes väska och fixa en massa musik som ska brännas och ta med till Kroatien!

Helt jävla galet att vi åker nästa dygn!!! Kan inte fatta det riktigt!!


Sen åktes det in till Norrtälje för att hälsa på mormor och Moa skulle jobba.. Blev mat och en jättegod blåbärspaj!! Mmm vilken GG jag är alltså!! :) Blev en promenad med Moa upp till Öb för att införskaffa svenska flaggan som vi ska ha på vår husvagn, knäckebröd och den tredje boken i twilight serien.

- Vad mer krävs för en bra semster (förutom sol)???

Ska åka hem när Moa ha slutat och kolla på tv och slappa. Har en hel del att göra i morgon eftersom vi åker den natten!! Sen blir det att synda med lite lösviktsgodis,, men faktiskt, de finns ju inte i Kroatien!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0