Sms - shopping

Satt ute och stekte i solen med olja och bara njöt av en bra bok och värmen som studsade mot min kropp, på min lediga dag. Åt lite mat och efter en stund kom det in ett jättemoln, och gissa vad, det börjar regna.. Jävla skit.. Fick lite sol på mig i alla fall och det tycker jag syns lite i alla fall.. :)

Har för första gången shoppat visa sms.. Ni undrar säkert hur man gör det.. Men det är så att min kära vän Moa är nere i Ullared och shoppar loss. Så jag för över pengar och hon skickar mms och sms om olika kläder som jag sedan bestämer mig för att köpa. Hur smidigt som helst..

Och Ullred som ni alla vet, tar saker slut på mindre än en timme. Så trotts att jag ville ha de vita linnet fick det bli de gröna. Rätt cool de med. Ser framför mig ha på mig det i Kroatien, en varm kväll, går längs vattnet och är påväg mot någon uteservering..


Och självklart, spetstrosor i alla dess färger!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0