Promenad med Jessi

Efter att ha läst ut hela boken (sjöjungrun) är jag nu redo att ta en långpromenad med Jessi. Vill höra allt om hennes nya jobb och så ska hon få höra lite om hur allt går för mig och mitt privatliv. Som just är privat, därför jag inte säger nått om vad det handlar om, men jag kan säga att efter i dag känns det postivt!

Måste bara säga att jag är i en riktigt jobbig sits, det handlar om lördag. Jag har tre bjudningar och ett jobb.. Först jobbar jag till 21.15 sen är jag bjuden på kräftskiva hos Jessi samt hos Pippi samt hos Pappa.... Men eftersom Jessi frågade först så kommer jag att vara på hennes.. Sen på söndag ska jag också åka till mamma och Värmland, så det gäller att ta det hyfsat lungt.. :)

En kräftskiva jag hade för två år sen.. Små vi var då tjejer!!

 

Och jag hade kort hår!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0