Oplanerat inköp av diverse mobiltelefon samt oplanerad kräftskiva..

Igår blev de inge bloggande för jag fick en inbjudan i sista minuten om att jag skulle på kräftskiva hemma hos Linn. Så jag och Denise drar dit och är där en sväng.. Har riktigt trevligt och gisses vad gott det var med kräftor!! Första i år och allt!! Sen blev det hem till Norrtälje och det blev filmtittande hela natten och ända in på morgonen... Klockan 7 om man ska vara exagt..

Men innan detta så gick jag och Denise ned på stan för jag skulle köpa en bok, då jag läste ut min härromdagen ju.. Hade riktigt svårt att bestämma mig. Men hittade en till sist. Så på väg tillbaka står ett sånt där telonor tält och några människor i det.. Såklart att jag ska vara så trevlig och prata.. Det slutade med att jag kom hem med en ny mobiltelefon och ett abonemang på 24 månader......... VAD HÄNDE!!!!!?????

Aja, mobilen är ju fin, men fattar mig verkligen inte på den.. De blir nog bra..

Men som sagt, efter att gått till sängs vid 7 på morgonen har jag blivit störd hela morgonen med en massa telefonsamtal, sms och ringingar på dörren, samt några som höll på att bygga nått ute på gården.. DRYGT!! Vid 1 fick jag inte sova längre och Denise kommer hem till mig.. Fixar med alla mina kläder, så nu är det bara att packa in det i bilen och jag har flyttat ut ur mormors lägenhet för denna tid..

Var iväg en sväng och kollade på min "bliviande" lägenhet idag och nu väntar jag på att moa ska komma så vi kan börja festa till ordentligt! För i kväll ska vi fira våran semester!!!!!!

 


I fredags hemma hos Walle och Denise på middag + utgång!


Några av oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0