Liknar Hannah Montana........

Känns ju mindre kul att höra att man liknar Hannah Montana i min nya lugg frisyr... Lite lätt barnslig jag känner mig.. Hade precis börjat slippa visa lägg på trädgårn, nu kommer jag garanterat att få visa det VARJE gång.. :(

Hade i alla fall jätte trevligt hos Walle och Denise i går med alla andra som också var där. Blev sedan en sväng till Teatern, och gissa, det var första gången sedan den 1 maj jag var där i sommar!!! Galet!!

Och förlåt mamma, jag lovade henne att inte ta åt mig mer jobb, men när min chef frågar och jag har sagt till han att jag vill ha mycket jobb för att kunna ha råd med hyran och diverse saker som kommer behövas till hösten, kunde jag inte tacka nej.. Men jag kommer att vara ledig några dagar innan Kroatien i alla fall..

Jag och Moa igår innan vi gick till Walle och Denise.


Och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0