Dagens planer är redan fixade

Ligger i sägen och har faktiskt gått upp tidigt i dag, fast att jag är ledig, eller tidigt, jag gick upp 09:20.. Haha.. Aja, Ligger och funderar vad dagen har att erbjuda, Vet i alla fall att min stumpa kommer hit vid 12 tiden och då ska vi ned och fixa andra bankomatkort, vi är stora tjejer nu ju, funkar inte med visa ungdom längre.. Haha, min kommentar kring just mitt kortbyte var att jag vill kunna betala taxi hem.. Kommer ju snart bo ute i Finsta.. Så det lär bli en och en annan taxi hem då.. Men också för att det ska funka i vilket land jag nu än är i, och i de första fallet, KROATIEN!

Sen börjar Moa jobba och då ska jag och Jessi äta middag tillsammans, sedan möta upp Moa och ut på onsdagsklubben..Börjar ju inte fören 11 i morgon.. Men jag gillar inte att gå dit på ett sätt, för jag letar alltid bara efter ett ansikte..  Men vi ska bara ned och ta ett glas eller två för att börja vänja kroppen med vad som kommer hända efter Moas och min semster som börjar för Moa på fredag och min på MÅNDAG!!! Fatta vad glad jag är för den sakens skull!!! Äntligen lite efterlängtat krogliv och dansande!!

Jag och Moa i helgen, fredag närmare bestämt!

 

Jag är en glad tjej igen, likså Moa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0