Början på nått nytt?

Hann med en riktig storstädning och tvätta en hel del. Har sedan resten av min första lediga kväll på länge spenderat en hel del i soffan för att kolla på film och ätit en räkmacka.. Mmm gott gott!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra i morgon. Skulle så gärna vilja vara hemma en dag utan att behöva planera nått eller åka ur Norrtälje. Är så less på att åka hit och dit hela tiden. Och då mernar jag fram och tillbaka till Rimbo.. Så jag tänkte ta hand om mig själv i morgon, njuta av att jag är ledig, baka någon kaka, göra en god lunch/middag och ta en promenad. I morgon är den första dagen på mitt tränings schema!!


Så hemskt att jag hade bruna ben i början av sommaren, men att allt är borta nu.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0