Bästa filmen på länge! ! !

Måste bara öppna upp med att säga, Fy fan vad bra filmen var igår!!!!! Ni vet när det är vissa stunder då man sitter och biter på naglarna för att det känns lite nervöst, och rätt som det är så vill man bara klappa i händerna och fnissa och vara alldeles tills sig.. Var helt uppe i det blå efter filmen igår, och tänk den som skulle ha en sådan kille som verkligen är som Edward, berdd att göra allt för en.. Galen kille.. Men Skulle det vara så i verkliheten skulle det kanske bli lite toffel varning, man vill ju ändå ha en kille med lite stake som säger vad den vill och gör nästan vad han vill..

Jag och faster Annette tog fin bilen in till Uppsala i går, alltså en Bmw.. Det skönast var att de var atomat och när Annette tröck gasen i botten kände man hur men skönk in i sätet djupare. As skön kännsla! Började med att hämta ut biljetterna och sedan tog vi oss nått att äta vid å-grillen. Där stötte jag på en mindre trevlig matgäst! Det var den största feta råtta jag någonsin sätt! Fy, höll nästan på att börja grina när jag såg den springa in under några möbler... Sen blev det bio med poppcorn och som sagt, världens bästa film!!

På nått sätt är det inge bra att kolla på såna filmer, för man blir så kännslig efteråt, och vill bara krypa ned i sängen med någon som man gillar och mysa.. Eller sitta på en äng (som de gjorde i filmen) och läsa för varandra eller bara prata, mysa och se varandra i ögonen.. Men vad är en bal på slottet.... haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0