Årets första kulglass!!!!

Himmel vad jag har ont i fötterna.. Jag och Moa har slitit som fan med att få ut alla saker i bilen, möblera om samt städa hela längheten. Dock är jag fortfarande kvar i lägenheten, men det beror på att jag väntar på Moa innan jag kan åka hem och bo hos henne i tre dagar, eller jag skulle nog påstå att det är tre nätter.. För i morgron jobbar jag och även lördag, och sen på kvällen är det kräftskiva..

Vi tog faktiskt en paus i städandet i dag och gick ned på stan för att först tömma min sparburk och sedan kolla lite i affärer... Det slutade med att jag faktiskt lyckats spara ihop 355 kronor i endast mynt i drygt 2 månader... Bra där! Sen blev det några inpulsköp också.. Som vanligt dvs.. En bh, två trosor, ett linne, ett nagelack, bakis tabletter, alkogel, en solkräm och en läppsyl med solfaktor i..

Sen blev det (för oss båda) årets första kulglass!!! Fy stan vad gott!!

Sista bilden på balkongen blev i fredags...

 

Även för denna donna!!

 

Fingers....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0