Äntligen lite ledig tid efter 8 veckors intensivt jobb!

Äntliiiiiiigen "Semester" ! ! ! ! Anledningen till att jag anväder " " är för att jag ska jobba igen på fredag + lördag, men för mig är det här semster. Har inte varit ledig mer än 2 dagar i rad på hela sommaren, och jag menar heeeeela sommaren. Jag började ju liksom jobba redan två dagar efter studenten... Drygt. Men det bästa är att om EXAGT 2 veckor sitter jag i Kroatien med en drink i handen och har riktig Semester med Moa!

Lite komiskt att jag väljer att städa hela lägenheten direkt efter jobbet och som sagt, de första dagarna på min ledighet.. Men jag tänkte att det kunde vara skönt att ha de gjort, så man slipper tänka på det senare i veckan.. För på söndag lämnar jag Norrtälje och lägenheten och beger mig till Värmland i några dagar för att spendera lite tid med mamma. Sen när jag kommer tillbaka är det två dagars jobb och sedan Kroatien!! Och under de 3 nätter som då är kvar är jag "bostadslös" så jag kommer sova på någon gullig väns soffa eller hemma på pappas soffa..

Nej tillbaka till städningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0