Ångest som fan över min jävla lugg......

Hahah, fy fan vad jag fick i mig vin i går alltså.. Blev en hel del oväntade insatser.. Ett spårat blogginlägg på Jessis blogg och lugg..!!! Vad fan fick mig att klippa lugg!?!? Vaknade i morse, gick upp till spegeln och fick nästan tårar i ögongen och tänkte, va fan har jag gjort!?!! Usch, jag har världens ångest för att jag klippte den, men igår var jag helt bestämd på att hår ska klippas och prövas på, för det växer ut. Men det här var inte liiiiiite kort... :(

Så här såg inlägget ut på Jessis blogg som jag skriv ihop.. :

" Fick äran att göra ett gästblogginlägg, dock är både jessi och jag på fyllan, men hoppas jag skriver bra ändå.. ;)

Dagen har varit en riktig tjejdag, träffade upp bruden på sparbanken,då jag och Moa försökte få ett lyxigare kort så att jag (innom en kort framtid) ska kunna betala taxi hem till mitt nya boende, alltså finsta.. Men det visade sig att man är tvungen att ha en årsinkomst på 110 000 kronor, och tyvärr hade varken jag eller Moa det, så vi fick behålla våra "töntiga" ungdomskort.. Surt... Sen begav vi oss till Pelekan (som är ett café, för er som inte visste det) där satt vi ett tag och snackade vi tjejer, var ett jävla tag sen vi var alla tre. Och som ni alla vet är vi en såkallad "trio" sen högstadiet som ingen kan krossa!! Denise kom även över en sväng och pratade på...-

Blev en sväng till mig, sen vidare till Denise för att hämta kläder och slutligen Daniels lägenhet, som nu mera fru Åberg bor i oxå.. Här har det blivit ett annat förkrök, med diverse Buzz spel och guitar hero.. Dock en varsin dunk Black Tower som är allas favvorit!!

Nu väntar vi bara på vår duktiga vän Moooooooaaaaa som har varit och jobbat, men sen blir Trädgårn!!!!!



// Rajki.blogg.se "

Jag skulle ha nöjt mig med den här längden som vi började klipppa.. Men sen fick jag i mig mer vin och sen var allt hår borta... :(


Varför behöll jag inte den här längden.... Åhhhh duktig ångest......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0