vilda musen

Tjenare tjenare tjenare..... myhoneybun här! Jag kände att erica behövde en uppdatering på bloggen! Hon ligger just nu vettskrämd i hennes hus för att hon hittade en liten liten mus där igår. Nej inte en sån mus som ni tänker på, utan ett litet djur. Hon vill att jag ska komma och döda den. Lika fint som jag dödade den andra (dock var det av misstag med en tappad gåstav rakt i dens huvud) men jag kallas tydligen fortfarande musdödarN där ute i närtuna skogarna. Fick veta precis nu har hennes far hade varit där och försökt ta kål på besten men tydligen missat. Jag får väl ta mig ut dig imorgon för att visa hur det ska gå till. Kanske tar jag med pappas hagelbössa och bjuder på en uppvisning.

Ni kanske undrar varför erica inte uppdaterar lika ofta längre? Jo, senni, det är för att hon har flyttat datorn och inte vet hur man ska koppla ihop tangentbordet och datorn igen. Jag hjälpte henne med att komma på att kontakten till datorn måste in i väggen men längre än så sträckte sig inte heller mina kunskaper. Därför är erica nu mer datalös. Men tydligen känner hon inte att hon behöver skriva i bloggen. Kanske är det för att hon tränar hela tiden? Så fort hon öppnar sin lilla söta mun så får man höra om hennes träningsvärk, joggingrundor, hur mycket hon tar i hantlar när hon tränar biceps (11 kilo) och hur hennes träningsschema ser ut. Ta det lugn säger jag Erica. Vi har ändå för roligt för att bada i vassen i sommar, och desstuom är vi födda med bra ben. Riktigt bra ben. Glöm inte det.

/myhoneybun.


love you bodybuilder.

Kommentarer
Postat av: Syverhege

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-04-23 @ 21:25:23
URL: http://syverhege.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0