Vårruset nästa..!

Trotts att jag hade sovmorgon gick jag upp och gymmade överkropp med min faster Annette! Jag har en riktig press på mig nu. Om cirka 6 veckor ska jag delta i vårruset inne i stan med en grupp på sex personer. Kommer bli riktigt roligt. Sen ska jag försöka komma i min studentkläning jag köpte för några månader sen. Jag måste även ha riktigt BRA BEN när jag ska gå i min 12 centimetersklackar jag beställt från Nelly.. Och sist men inte minst vill jag att min överkropp ska vara i riktigt bra trimm! Jag känner att jag är på riktigt god väg. I kväll igen ska jag ut och gå. Fast nu ska vi lägga in springning mellan varven. Jag har kännt att jag orkar hur länge som helst. Men det är för att inte man ska drabbas av ledinflamation osv..

Men nu står det solning på schemat. Ska bli så jävla nice att fräscha upp sig på nytt igen.. Gaaah. Väntar bara på min vän Moa som ska snylta skjuss av mig hem..

http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/nelly-shoes-427/paris-427156-46/ 

Stäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0