Tidsfördriv 10:24

Alltså i dag är jag helt sluuuut i kroppen! Gymmade i går efter ett mycket långt och onödigt uppehåll. Förstår inte varför jag har haft de här uppehållet. Nu har det resulterat i att jag fått världens träningsvärk i hela min överkropp. Gick även en runda när jag kom hem, men jag har bra ben så där känns det inget ;)

När jag redan satt på bussen i morse kom jag på att jag först hade sov morgon, och sen att vår lärare vi skulle ha hela dagen i dag i olika ämnen inte var här.. Kul! Så jag börjar inte fören halv 3 och har då en lektion!! Rövas! Aja, tänke försöka få lite andra saker gjorda, så som att göra klart min presentation av mitt företag som jag sedan ska redovisa på roslagenssparbank om några veckor!

Efter den "efterlängtade" sista lektionen ska jag och min ÄLSKADE vän Moa åka in till stan till Buttriks för att endast köpa brun kroppsfärg. För i morgon brakar det loss i Djungeln! Sen blir det en sleep over hos Moisen! Myspys.. Eller det hade inte varit fel med annan sällskap, men jag får "nöja" mig med Moa ;) Haha..


Den snabba cyken Blixten med den sega murrvan! Hon har troligen inte lika bra ben som mig eftersom jag cyklade ifrån henne hela tiden ;)

'
Bakismat på Träffen i söndags!


Jag ser ovanligt brun ut, men äsch, de skiter vi i, Nästa vecka eller i helgen är det dags att börja sola igen efter 3 veckors uppehåll tack vare tattueringen..


Kommentarer
Postat av: murrvan

hurududu, snabbheten KAN ha att göra med att du tog en tusen gånger bättre cykel än mig!

2010-04-14 @ 16:03:46
URL: http://myhoneybun.blogg.se/
Postat av: ERICA

Eller jävligt bra ben!! ;)

2010-04-20 @ 12:35:20
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0