Helgen i korta drag

Kan ju börja med att berätta att studenskivan verkligen var skit roligt, tack vara våran utklädnad. Fick en hel del kommentarer där folk frågade om vi var riktiga afrikaner!?!.. Och ännu mer förfrågningar om de fick ta en bild på oss. Haha. Kul varre! Kvällen slutade dock inte som planerat men det blev en låg stund i ducshen för att försöka få bort färgen!

Fredagen blev lugn med mys, riktigt trevlig alltså! Lördagen blev inte lika rolig. Jag och Moa ville göra något galet, medan vi funderade han det bli kväll och vi hade ännu inte kommit på något! haha. Blev några vänder till affären för att försöka mätta min hungriga mage. Fattar inte varför man kan vara så jääävla hungrig i bland!

Söndagsmorgonen vaknade jag hos min förmyndare som har ansvaret för mig på helgerna. Alltså min Kära MOA!  Är av en lättare grad inneboende hos henne emellanåt. Men hur kul är det att vara själv då!! Inte ett dugg! Vi kände att även i dag ville vi göra nått. Vi började med en långprommenad med hunden och avslutade med en tripp till IKEA. Det serverades ett antal korvar, vilket uppslattades! Men det var riktigt trevligt.

Planerar nu att köpa en bäddsoffa att ha i min lägenhet jag skall skaffa. För den ska stå där för min kära vän Moa. Kommer kankse bli ett såkallat "flickrum" till henne i lägenheten. Haha.

Helgen avslutades med att plantera frön i Moas rabbat! Fin fint det kommer bli i sommar! :)


MMMM, var även korvbuffé i skolan i dag.... Haha..

Kommentarer
Postat av: moa

HAHAHAHAHAAHHAAHAH FÖRMYNDARE! FÖRJÄVLA SKÖN DU!

2010-04-19 @ 20:08:55
URL: http://myhoneybun.blogg.se/
Postat av: ERICA

Hahahah men det känns ju som det !! :)

2010-04-20 @ 12:16:27
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0