Diverse skit snack, och en jävligt god lunch!

I går var jag verkligen hur trött som helst, så jag tog mig en ordentlig sovmogon. Åkte sedan in till Norrtälje för att sälja min studentbiljett till Denise! Kände att jag verkligen inte orkade gå på en skiva till och sen har jag ledsnat på vakterna.. Haha. Gick ned på stan en sväng och införskaffade mig en ny Bh+trosor. Läckert! ;) Träffade även på Moa för att jag skulle få mina bilnycklar. I vanlig ordning har Moa glömt de. Så det var bara att åka med henne hem för att hämta de. Åkte sedan vidare hem till Pappsen för att laga middag.. Duktiga ja!..

Åkte hem till mig en snabbis för att göra diverse saker. Sedan blev det en sväng till Rimbo... Nice! Moa kom på den idén att vi skulle gå ihop om att försöka dra ett skämt. Det var ju trotts allt 1 april i går.. Inte för att någon lurade mig men men.. Skönt ändå. A just de, det var inget snällt skämt så jag var bara tvungen att avslöja det.. Usch stackars människa, jag hatar att ljuga!.. Blev även en sväng till träffen.. Hmm två dagar i rad.. Inte bra..

I dag åkte jag över till farmor och farfar där släkten var samlad för att tillsammans äta en påsklunch.. Mysigt varre.. Usch känns som om jag ätit upp mig för resten av veckan! Farmor lagar sååå sjukt god mat! Fick även med mig mat hem. Gulle! Blir lunchen på jobbet i morgon de!

Blev även en del godis med mig hem. Inte okej! Så Annette och jag gick ut och gick nyss för att inte få allt för mycket samvetskännslor.. Haha.. Kommer nog inte bli det sista jag äter dock, men man kan ju försöka hålla igen. Vet att mina kära vänner Moa och Jessi brukar vara bra på att rensa mina skåp när de kommer på besök.. GG är vad de är!


Lillasyster förra året! :) Liiiite för mycket godis kankse.!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0