Deklaration, - Check!

Sitter hemma hos pappa en sväng. Har varit över till farmor och farfar för att få hjälp av farfar att kolla att min deklartion stämmer. Skönt att jag kommer få tillbaka typ 2 000 kronor! Drömmen! Lagom till midsommar och allt. Men sen skulle jag byta däck på min bil, och gissa vad!? - Jo jag hade bara två däck som var okej, så jag var tvungen att köpa nya...

Lastade in mina däck i bilen, (eller pappa bar in de) och åkte upp till gottröra macken för att lämna in de för byta av själva däcket! Usch, tungt som tusan var det att få ut de ur bilen utan att smutsa ned kläderna. Så typ på Torsdag (sista dagen) ska jag byta mina däck, usch!

Hjälp någon?

-"80-talet, vart tog du vägen?"
-"80-talet, du sprang i från oss"


Jag var bara tvungn helt enkelt, Haha..

Kommentarer
Postat av: moa

ÅTTIOTALET!!!

2010-04-12 @ 20:02:23
URL: http://myhoneybun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0