Byte av vinterdäck!

Tänkte försöka sammanfatta mitt påsklov..

Fredag 2 april : Påsklunch med släkten
Lördag 3 april: Jobba hela dagen
Söndag 4 april: Jobba hela dagen
Måndag 5 april: Jag inte den blekaste, tror jag var med Moisen, (i vanlig ordning)
Tisdag 6 april: Jag och Moisen åker in till Norrtälje, jag tar hål i den lilla snibben på örat och vi äter även lunch på Pelikan..
Onsdag 7 april: Täby med Moe, med shopping och Bio, slutade med katastrof! Haha..
Torsdag 8 april: Jobb hela dagen
Fredag: 9 april: Middag med Linn och Murrvan!
Lördag 10 april: Jobb hela dagen, utgång på kvällen.
Söndag 11 april: Bakis, lunch på Träffen med M, Jobb på eftermiddagen..

Och nu är det måndag mitt på dagen och jag har verkligen åkt in till skolan helt i onödan. Kommer till första lektionen och få veta att den förra läraren som vi haft har blivit utbytt! YEEES! Alltså rekton hade bestämt det, och då är det ju inte bara vi som tyckt att hon innan var kass! Den nya verkar hur bra som helst. Fick en uppgift som skulle vara inlämnad på onsdag. Men jag hade inget att göra fram till lunch så jag gjorde klart den, åt lunch och fick reda på att vi inte har någon mer lektion... Inte så kul. Så  nu sitter jag och väntar på bussen som ska ta mig hem till pappsen. Tänkte nämligen byta om till sommardäck i dag. Lyssnade på nyheterna i morse och fick höra att om man inte byter senast torsdag får man böter! Oh nooo! Så vi får väl se hur det går, skulle inte tackat nej till lite hjälp från någon snygg man i arbetskläder ;) ..... Men sån tur har man inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0