Bokföring någon?!

Onsdag- Fartlek

Torsdag- Gymm, Check!!


Nu sitter jag i skolan trotts att jag är ledig och är riktigt förbannad på våra sjukt inkompitenta lärare. Jag är som ni reda vet ensom om att driva ett företag. Och vi har en riktigt virrig och slapp lärare i bokföring och har då inte lärt oss något alls.. Och nu sitter jag är med världens hög som ska in i bokföringen och fakturor som ska betalas och även skickas.. Åhhhhh jag orkar verkligen inge mer... Jag känner att jag skulle vilja krypa ned under täcket och stanna där tills någon har fixat allt!!! Sen känner jag att jag är sjukt trött hela tiden. Kan nog bero på mitt nya träningsschema.. Det är gaaanska tungt! Och den som säger nått annat ska själv få prova på och vara med under mina träningspass! Men med tiden kommer jag säkert bli piggare av det, men just nu känns allt Bläääää!! Usch!

Någon positiv människa som vill pigga upp mig och göra mig på mitt bästa humör igen!!???

 
Så här vackra var vi i går när vi skulle ut och springa i det förträffliga vädret! Jag har nog tagit på mig alla kläder jag kunde hitta i garderoben, det ut att vara en riktig biff!! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0