13:13

I går var jag och Moa jätteduktiga och gymmade. Kännde mig lite somen personlig tränare där ett tag för Moa. Men hon inponerade lite ändå. Sen fick jag veta att Jessi hade klarat körkortet!! Gaaaaaah! Jätteroligt! Så vi tog en sväng till Norrtälje. Det är nämligen så att när man klarat körkortet är man tvungen att köra i Mcdonalds drive in. Det är liksom det slutgiliga testet innan man är godkänd. Och det blev hon!!

Sen var klockan så mycket och jag orkade inte åka hem, så det blev en sleep over hos Moisen! Somnade dock väldigt tidigt eftersom jag var sjukt trött efter träningen de senaste två dagarna!! Först gym på måndag morgon, jogging 3 km på kvällen, Tisdag gym, Onsdag idag blir det jogging, Fartlek = Varva medelhögt och riktigt högt tempo efter eget huvud. "lek med farten".


Men det är bara att härda ut!!




Bra ben!


Kommentarer
Postat av: moa

tror den där bilden på mig var nominerad till fulast 2010.

2010-04-21 @ 17:46:50
URL: http://myhoneybun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0