"-Ensam är inte stark, det vet vi ju alla"

Ni vet när man känner att nu, NU har jag varit riktigt duktig och bara suktar efter att få belöna sig själv med något. Just så känner jag mig nu.. Jag har sutti i skolan i ett x antal timmar och bara pluggat en massa. Och vet ni vad, det skönaste är att jag är helt ensam på hela mitt program! Kan det bli bättre!?

Fick hem mina skor från Nelly igår.. Och gaaaah vad jag är nöjd! de är verkligen råååå snygggaa!! Så nu ska jag bara betala de, inte liiiika roligt. Men någon måste ju ha betalt för jobbet att göra de, för jobbet att sälja de vidare osv.. Gud vad snäll jag låter, men det är jag ju.. :)

Funderar skarp på att lägga ut mitt tal som jag ska ha i svenska B muntligt om hur det är att vara skilsmässobarn. Det är ett mycket personligt tal, men jag är ändå rädd att någon ska kopiera det eller få inspiration från det.. Kankse lägger ut det efter jag har läst upp det.

Kommentarer
Postat av: Skilsmässobarn

Lägg ut det! :) skulle vara kul att läsa.

2010-04-24 @ 14:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0