Taggad på Haaallllloooeeen fest

Åhh fick just reda på att Sofie med flera ska ut på fredag och jag vill oxå ut!! Fan jag känner mig riktigt taggad, men som sagt jag sitter hemma hos mamma i K-stad, så det är lite problematiskt att vara delaktig i detta engagemang! Men men, det kommer fler chanser, hoppas jag. Läste nyss på Moas blogg (myhoneybun.blogg.se) att hon inte kan vara ensam i mindre än en timme utan att bli rastlös, exagt samma känner jag just nu när jag sitter här hos mammi, stackarn får ha mig i hälarna i stället, höhö. Men vi får umgås när jag kommer hem Moa!! Så som det ser ut nu ska mamma med familj ned till Sthlm på lördag, vilket betyder att jag kommer hem då!! ;) Kanske blir det utgång då?!?! Eller vad säger du Moa! hihiii. Kanske en repris på förra fredagen, som jag har lite minnesluckor i från, men det var sjukt kul av det jag kommer ihåg! :)

I morgon blir det en tur på stan med Mamma och lillebror, det kommer nog inte bli så länge eftersom Anders är med, men vi ska ta en tur på fredag också. Så jag skaaaaaa hitta en läcker ny klänning så jag kan tvinga Moa att gå ut :)  hade ett sånt problem förra helgen över om jag skulle ha klänning eller byxor, men så av någon anledning övertalade Moa mig att ha jeans och när vi sedan kom till Lina hade hon kjol, fatta vad jag ångrade mig! Jaja, vi får se hur det blir! Trevligt ska vi ha iaf mamma och ja! :)

Sen måste jag bara skänka en tanke åt Jessi pullan som är i varma Thailand! Vad gör du där utan dina kompiar! Vi vill ha dig hemma här igen ju! Det börjar bli dags att komma hem tycker jag! Sen efter det här kanske du förstår och även Moa att ni måste skaffa er ett jobb eller spara pengar så vi kan resa nu efter vi tagit studenten! Jag har stora planer som jag berättar när du (jessi) och Moa är på plats!

Kom hem Jessi!! Ska jag säga, jag kommer hem snart Moa så vi kan vänta på Jessi tillsammans! :)

Förra veckans utgång! Kommer dock inte ihåg när den här bilden togs :)


Puss på er!!

Rajkiii..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0