Sommaren är redan planerad!

Fick ett sms av Moa tidigare i dag där det stod att hennes mamma hade fått husvagnen som står nere i Kroatioen. Vilket betyder att vi har fri tillgång till den och det ända som kostar oss då är flyget ned och maten när vi är nere. Så jävla bra! Jag som precis pratat med mamma om att jag vill resa utomlans ett tag för att försöka söka jobb och passa på att leva livet innan jag vet vad jag vill plugga till. Vilket jag såklart ska göra. Så nu blir det studenten - jobba - Kroatien! Vilket kommer bli så sjukt kul!  Vi ska höra efter med Jessi när hon kommer hem nu på söndag om hon är på, det lääääääääär hon ju vara! Men sen kom ett problem, eller jag tycker inte att det var de. Det går "typ" bara hem ett flyg i månaden, vilket låter lite knäppt men Moa sa de iaf. Men det gör mig inget, då kan man passa på att slappa och eventuellt söka ett jobb där nere. Disskuterade med Moa vad jag skulle passa som, vi kom fram till att jag nog ska vara en snygg badvak som spanar in killarna vid poolen och Moa skulle hålla i vatten gympan på morgonen! hahaha!! Så sjukt kul, får dock se vad Jessi skulle passa som, typ lekledare för barngruppen :) hihih!!

Jaja nu ska jag tillbaka till verkligheten och gå och vara lite social mot mammi!  Men nu är morgondagen iaf planerad, märks det att jag gillar att planera saker och ting?! Haha:) Vi ska lämna av Anders vid nått ställe där han ska leka med sina storkusiner, medan mamma och jag har en stund för oss själv i stan. Ska bli mysigt!


Var bara tvungen att söka på Kroatien för att se hur det såg ut, ifs vet jag ju det eftersom jag sett bilder från när Moa var där i sommras... Sjukt fint! :)

Puss och kram

Rajkii..


Kommentarer
Postat av: moa

oh, där bilden är tagen har jag varit ;p dubrovnik är det som syns :p men jessi kommer inte hem på söndag, hon kommer på tisdag :((

2009-10-29 @ 19:49:20
URL: http://myhoneybun.blogg.se/
Postat av: Erica

hiih vad roligt, det var ju jätte fint ju!! Neeeej varför gör hon de?!?!? hmmm.. trodde det var söndag ju,..

2009-10-30 @ 10:15:43
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0