Smala Sussie

Efter att suttit bänkad framför Idol och dreglat lite efter Erik, så vart det först dags för Ciruks Möller. Jag har hört att det inte ska vara någe vidare bra,  men det var det tydligen för jag satt och skratta där för mig själv en hel del. Höhö. Sen kom mamma och ville se Smala Sussi för att filmen är från Värmland. Själv har jag sett den förut och kan säga att den inte är den bästa men vad gör man inte för mamsen. Men det rätt roligt att sitta och kolla och jag tycker på nått sätt att den verkligen visar hur det går till på små orter här uppe i skogarna. Inger illa menat mot er Värmlänningar, men liiiite kan man ju tycka stämmer. Haha. Men det slutade ialla fall med att det bara var jag som kollade ändå. Och ännu en gång satt jag där ensam och skrattade lite smått för mig själv. Kul Fredag!! Jag som hade så gärna gått ut!! Men men det kommer fler chanser må jag tro.

Nej nu blir det sängen för min del tror jag. Börjar känna mig lite halft seg. Det är ju en dag i morgon trotts allt. Höhö..



Pussen

Rajkiii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0