I´m in love!

Tjohoo!!

Nu har jag precis kommit tillbaka från en liten shoppingrunda. Det jag fick med mig hem var ett par joggingskor, eftersom jag har blivit så duktigt och joggar med jämna mellanrum, sen en tröja jag skall ha när jag gymar, ett par sportbyxor jag ska ha när jag springer och ett par ur läckra stävlar med snörning! Jag är typ helt in loooove. De är så sjukt snygga, tycker jag iaf. Men det som är bra är var mammi var så gullig och betalade, så nu har jag pengar kvar tills i mogon så jag kan köpa nått i "fest" väg. Typ en klänning eller dylikt. Jippii!

Men jag har även hunnit med att göra en liten halloweenpumpa med lillabrosan och mamma. Blev lite mysfaktor här hemma. Måste även tillägga att jag varit duktig och gjort lite historia i dag, så jag känner mig rätt nöjd. Nu ska jag vara lite social mot mamma och hjälpa henne med maten jag har beställt, Rotmos och skinka! Så sjukt gott, I loooove it! :) sen ska vi baka kolapaj!! Mummma!!


Mina sjukt snygga skor!!


Jag ledsnade på att plugga så jag tog lite egobilder i stället.


Så mysigt!


Seee yaah later!!!

Rajkiii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0