God mooooooorgon

God morgon folket!

Vaknade nyss av att min mobil började spela "poopotito totten i topp" ja en gammal låt. Då var det pappa som ringde och ville berätta att han fått i väg min bil till han som skulle köpa den i skåne. Men att det hade varit en massa strul bakom affären. Lilla Erica hade tabbats sig på vissa saker, men hur lätt är det på en skala då! Jag kan liksom inget om bilar, de ska funka så jag kan köra med den. Men iaf, den ville inte starta så pappa öppnade motohuven och såg att fläktremmen på bilen nästan var av, vilket betyder att hade jag kört med den lite till och den gått av hade hela motorn behövs bytas ut på grund av förstörelse. hmm. Asså jag är tjej, jag kan inget. Men i alla fall, sen så fanns det inte tillräcklingt med bensin i bilen för att kunna starta den ( har man dåligt med pengar så får den gå på tom takn) hihih! Men det var inte allt, Erica hade GLÖMT att lägg fram vinterdäcken som jag hade lovat att de skulle få med i affären. Så då lacka pappa ännu mer på de, men nu är allt löst, bilen är på väg ned till skåne och jag har fått mina pengar! Yipppiiii. 

Nu ska jag sätta mig och läsa lite Historia tillsammans med mamma, sen får vi se vad det blir mer av dagen. Det ryktas om att vi ska baka kolapaj, mummmmma!, fixa en pumpa och åka och handla skor! Yes! :) Men det kommer senare. 

 
Äntligen är bilfanet borta! Kommer kännas lite tomt, fick ju en sådan skööön komentar i somaras när jag, Moa och Jessi bilade ned till Västervik på semseter. "- Det var den coolaste och skönaste semesterbil jag någonsin sett." hihih Men vad fan, nu är det tooo late!! :)

Seee yaaaahh!!!

Rajkiii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0