Filmtajm

Efter att jag, Anders och mamma gått en liten promenad med hunden så satte vi oss och kollade på film. Först blev det Mamma Mia, vilket betyder köörsång i soffan. Mycket trevligt. Men nu ska jag packa väskan för i morgon bär det av hem. Äntligen fick jag ta på en biljett. Sedan blir det en annan film som går på tv4, tre systrar och en mamma. Tror faktiskt den är bra, men vi få se.

Lillebror Anders har tjatat på mig hur länge som helst att jag ska lägga ut en bild på han, så nu får jag väl ta och göra det så han blir nöjd.


Får inte glömma att lägg ut en på mig med, Höhö..

See yaahhh

Erica..


Kommentarer
Postat av: moa

jäääklar vaad lika ni var!!

2009-11-01 @ 00:02:33
URL: http://myhoneybun.blogg.se/
Postat av: ERICA

Haha lugn nu Moa! :) hehe vi har ju samma mamma så :)

2009-11-01 @ 18:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0