Familjen ÄR viktig

I går låg jag vaken ganska sent och sms med Moa. Vi disskuterade en hel del saker. Men en sak som vi kom fram till var att familjen är viktig. Av anledning av att vi kom in på det var att folk i vår omgivning ble gaska överraskade över att varken jag eller Moa skulle ut i går.Det verklar osm det blivit någon grej av de hela att det är så att varje helg skall Erica och Moa ut och festa. Men denna helg spenderae vi båda vår helg hos våra mammor som bo långt från oss. Klart vi var sugna på att gå ut och festa, det var ju helg efter löning, studiebidrag och Haallooweeen. Så det lär ju ha varit en HEL DEL ute i går... Synd för mig..  Men som sagt, vi konstaterade att familjen är trotts allt viktig den med. Så ingen krogrunda denna helg, vi spar oss till en annan gång :) Det är svårt, men vad har man för val liksom.

Nu ska jag iaf baka den efterlänktade kolapajen som jag snackat om så lääääänge. Sen ska jag boka tågbiljett hem tills i morgon. Får se vad mer dagen har att erbjuda.

Puss och kram

Rajkii
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0