En extra dag!

Nu har jag äntligen tagit mig tid till att sätta mig en stund här nu innan Idol börjar. Viktiga grejer de! I dag har jag iaf fixat lite nya kläder. Det blev två nya "klänningar", en blus och en skit läcker prickig väska. Men jag hittade en jätte fin kläning som jag bara ääääääälskade! Prövade först den i S men det var för liten, så jag tog en M, men den var så sjukt stor att den bara ramlade ned. Då blev jag sjukt arg och gick och frågade expediten vad problemet var. Då kollade hon lite på kläningen och jämnförde den med en M fast i en annan färg, och gissa vad!?! Den var mindre, vilket betyder att den jag ville ha var felsydd och att det inte fanns någon annan i den färgen i storlek M. Så nu har jag bestämnt mig att jag bara skaaaaa ha den! Så på söndag när jag åker hem så ska jag stanna i Sthlm och köper den.

Ja just de, jag åker inte hem i morgon, det blir att jag åker på söndag i stället, vill vara längre hos mamma. Också eftersom varken Moa eller Jessi är hemma så känns det inge lockande att åka hem. Så det blir en till dag med mys hos mammi!!

Hahah just de, måste bara tillägg att jag satt och kollade på tv innan maten var klar och fick reda på att när man tillagar lax i ung, skall man inte ha högre än 60 grader på ungnen. Just av den anledningen av att har man högre grader på så kommer det nått vitt ur laxen och det är proteinerna som då försvinner. Det är ju just de man vill ha när man väljer fisk, kött, ägg och bönder av olika slag. Så nu vet ni det! Höhö.. Nu blir det Idol för hela slanten!!


Var bara tvungen att lägga upp en bild på min väska, den är sååå söt!

 

Två av kläderna jag köpte :) Ser mycket bättre ut på! :)Fnissss...


Ciaooo..

Rajkiii....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0